Press Release

صحت مند انسانیت اور صحت مند دنیا کے لئے چین-جاپان کا صحت کے لئے قریبی تعاون

– بواؤ فورم کے گلوبل ہیلتھ فورم برائے ایشیاء کے زیر اہتمام نئے دور کے لئے چائنا-جاپان ہیلتھ فورم

بیجنگ، 25 دسمبر، 2020 / پی آر نیوز وائیر / – چائنا-جاپان ہیلتھ فورم فار نیو ایرا کے تعاون سے، گلوبل ہیلتھ فورم آف بواؤ فورم فارایشیا اور نیپون گلوبل میڈیکل آرگنائزیشن کے زیراہتمام 22 دسمبر، 2020 کو منعقد ہوا۔ چین اور جاپان کے نمائندوں نے چین کی نیشنل پیپلز کانگریس کی قائمہ کمیٹی کے وائس چیئرمین چن زھو سمیت، زہؤ ژیاؤچوآن، بوائو فورم برائے ایشیاء کے وائس چیئرمین۔ لی باؤڈونگ، ایسوسی ایشن کے بواؤ فورم کی سکریٹری جنرل مارگریٹ چن فنگ فو چن، گلوبل ہیلتھ فورم کے صدر، چنگ ڈاؤ حکومت کے رہنماؤں اور جاپان کی لبرل ڈیموکریٹک پارٹی کے سکریٹری جنرل توشیہیرو نیکائی اور سابق جاپانی وزیر اعظم یاسوفوکوڈا نے اس فورم میں شرکت کی۔https://prnewswire2-a.akamaihd.net/p/1893751/sp/189375100/thumbnail/entry_id/1_ah1qtkgf/def_height/400/def_width/400/version/100011/type/1

صحت مند انسانیت، صحت مند دنیا کی تھیم کے ساتھ، فورم چنگ ڈاؤ، چین اور ٹوکیو، جاپان میں ایک ساتھ منعقد ہوا۔ چین اور جاپان کی دوستی،  سبز ترقی،  توانائی کی بچت اور ماحولیاتی تحفظ، طبی اور صحت کی دیکھ بھال،  بڑھاپے کی دیکھ بھال اور جدید ماحولیاتی صحت مند شہر کے منصوبے کی مشترکہ ترقی جیسے موضوعات پر مشتمل مباحثوں کا انعقاد کیا گیا۔ مکمل اتفاق رائے حاصل ہوگیا ہے۔

شرکاء کا خیال ہے کہ کووڈ-19 وبائی مرض نے یہ ثابت کیا ہے کہ ایک مشترکہ مستقبل کے ساتھ انسانی معاشرہ ایک برادری ہے۔ دنیا کی دو بڑی معیشتوں کی حیثیت سے چین اور جاپان کو سبز ترقی،  کاربن لاتعلقی، صحت اور بڑھاپے کی دیکھ بھال، اور صحت مند شہری طرز زندگی جیسے شعبوں کے  گہرے عملی تعاون میں شامل ہونا چاہئے۔ دونوں فریقین کو چاہئے کہ عالمی ماحولیاتی اور صحت سے متعلق منصوبوں میں حصہ لینے کے لئے مشترکہ ذمہ داریاں اُٹھائیں کریں۔

گلوبل ہیلتھ فورم باہمی تبادلے اور تعاون کا ایک اہم پلیٹ فارم ہے جس کا آغاز بواؤ فورم نے ایشیاء کے لئے کیا ہے۔ فورم کا دوسرا ایڈیشن جون 2021 میں چنگ ڈاؤ میں شیڈول کیا گیا ہے۔