Press Release

پِنگ گو، بیجنگ میں آڑو کے پھولوں کے گلابی سمندر میں غوطہ زن ہوجائیں

بیجنگ، 26 اپریل 2022 /ژنہوا- ایشیانیٹ/- بیجنگ کے ضلع پنِگ گو میں آڑو کے پھولوں کو دیکھنے کا بہترین وقت اپریل ہے۔ ضلع پنگ گو میں ہزاروں ہیکٹر پر آڑو کے درخت اگ رہے ہیں جو ملک بھر میں اپنے آڑو کے لئے جانا جاتا ہے، جس سے شہر کے مشرقی حصے کا ایک بڑا حصہ گلابی رنگ کے سمندر میں تبدیل ہو جاتا ہے۔

پنگ گو میں آڑو کے پھولوں کا گلابی سمندر

پنگ گو ضلع بیجنگ کے شمال مشرق میں بیجنگ، تیانجِِن شہر اور ہیبئی صوبے کے جنکشن پر واقع ایک محفوظ علاقہ ہے۔ حالیہ برسوں میں، پنگ گو ضلع اپنے “تین زونز اور ایک بندرگاہ” پوزیشننگ حکمت عملی کو آگے بڑھانا، ہائی ٹیک زراعت، بڑے لاجسٹک بہاؤ اور تفریح کی نئی شکلوں کے ساتھ ایک ترقیاتی ماڈل کو بنیادی طور پر نافذ کر رہا ہے، اور اس اصول پر عمل پیرا ہے کہ صاف پانی اور سرسبز پہاڑ ایک اختراعی طریقے سے انمول اثاثے ہیں۔

آڑو کے پھول موسم بہار میں پنگ گو ضلع میں سب سے بڑے پرکشش مقامات میں سے ایک ہیں۔ یہ واقعی ایک شاندار نظارہ ہے جو کسی بھی موسم بہار سے لگاؤ رکھنے والوں کو نہیں چھوڑنا چاہئیے۔ پنگ گو کے آڑو کے پھولوں کو دیکھنے کا بہترین وقت اپریل کے وسط سے آخر تک ہے۔ زائرین  گلابی سمندر کا شاندار نظارہ کرنے کے لئے اپنی مرضی کے مطابق پنگ گو کے سفر کا منصوبہ بنا سکتے ہیں۔

پنگ گو چین میں آڑو پیدا کرنے والا سب سے بڑا اڈہ اور دارالحکومت میں پھل پیدا کرنے والا سب سے بڑا علاقہ ہے۔ اس منفرد فائدے کے ساتھ پنگ گو پیچ بلوسم فیسٹیول اب پھولوں کے دیکھنے اور موسم بہار کی سیر سے تجاوز کرکے روایتی ثقافت، موسیقی، تفریح، کھیل اور کھانے کی ثقافت تک پھیل گیا ہے۔ پنگ گو موسم بہار یا تفریح کے وقت بیجنگ، تیانجن اور ہیبئی میں شہریوں کے لئے سیر و تفریح کے لئے بہترین مقامات میں سے ایک بن گیا ہے۔

ماخذ: ضلع پنگ گو کا تشہیری محکمہ

تصویری لنکس منسلک کریں:

لنک: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=419772