Press Release

کیانہائی ادارہ جاتی اختراع کے ذریعے ہانگ کانگ کے کاروباری افراد کو اپنی جانب متوجہ کررہا ہے

شینزن، چین، 28 اپریل 2022 / ژنہوا-ایشیانیٹ –/ 27 اپریل کو کیانہائی شیکو فری ٹریڈ زون کے افتتاح کی 7ویں سالگرہ منائی جارہی ہے، جس کی روزمرہ کی تبدیلیاں ہمیشہ دلکش ہوتی ہیں۔ اتھارٹی آف کیانہائی شینزن ہانگ کانگ ماڈرن سروس انڈسٹری کوآپریشن زون کے مطابق 2021 میں کیانہائی میں رجسٹرڈ ہانگ کانگ فنڈڈ انٹرپرائزز کی تعداد میں سال بہ سال 156 فیصد اضافہ ہوا ہے۔ اور ہانگ کانگ کے سرمائے کا حقیقی استع مال کل غیر ملکی سرمایہ کاری کا 93.8 فیصد ہے۔ 2022 کی پہلی سہ ماہی میں ہانگ کانگ کے سرمائے کا اس کا حقیقی استعمال 1.272 بلین یو ایس ڈالر تھا۔  جو اس کی غیر ملکی سرمایہ کاری کا 92.97 فیصد ہے جو 148.01 فیصد کا اضافہ ہے۔

عالمی اقتصادی بحالی کے وقت چین گوانگ ڈونگ، ہانگ کانگ اور مکاؤ کی ترقی کو شامل کرتے ہوئے کیانہائی کے ترتیب کی تجدید جاری رکھے ہوئے ہے۔ ادارہ جاتی اختراع کیانہائی میں فرسٹ کلاس کاروباری ماحول کو پروان چڑھانے کی بنیاد بنتی ہے اور اس طرح ہانگ کانگ سے تعلق رکھنے والے بہت سے کاروباری افراد کو راغب کرتا ہے۔ کوئی بھی دور اندیش  کاروباری شخص مواقع سے فائدہ اٹھانے میں وقت ضائع نہیں کرے گا۔

ژوزیان ہانگ کانگ کے نوجوانوں میں شامل ہیں جنہوں نے کیانہائی میں اپنا کاروبار شروع کیا ہے۔ 90 کی دہائی کی اس لڑکی نے ابھی یہاں اپنی کمپنی کا اندراج کرایا ہے، اس کا خیال ہے کہ ہانگ کانگ والوں کے لئے چینی سرزمین میں کاروبار کرنے کے لئے کیانہائی پہلی پسند ہے۔ اس سے قبل وہ کئی بار فزیبلیٹی اسٹڈی کےلئے کیانہائی کا دورہ کر چکی ہیں۔

ژوزیان نے کہا کہ شینزن کے مغرب میں اور دریائے پرل ایسٹوری کے مشرقی کنارے پر واقع کیانہائی کو ریاستی کونسل کی منظوری کے بعد سے “خصوصی اقتصادی زون کا خاص علاقہ” قرار دیا گیا ہے۔ کیونکہ ریاستی کونسل نے 2010 میں شینزن اسپیشل اکنامک زون کے کیانہائی شینزن ہانگ کانگ ماڈرن سروس انڈسٹریل کوآپریشن ایریا کے لئے مجموعی ترقیاتی منصوبے کی منظوری دی تھی۔ کیانہائی کی ادارہ جاتی اختراع “اوانٹ گارڈ” ہے اور اس کی خدمات اور معاونت “زبردست” ہے۔ مختلف ملاقاتوں کے ذریعے ہم اپنی سوچ اور خیالات کا براہ راست عہدیداروں سے اظہار کر سکتے ہیں۔ کیانہائی حکومت براہ راست ہماری بات سن سکتی ہے۔

ژو کی کمپنی نئے میڈیا کاروبار پر توجہ مرکوز کرتی ہے جس سے ہانگ کانگ کے برانڈز کو “لائیو کامرس” کے ذریعے سرزمین سے جوڑنے میں مدد ملے گی۔ انہوں نے مزید کہا کہ کیانہائی پلیٹ فارم کے ذریعے ہم نہ صرف سپلائی چین بلکہ ضرورت مند کاروباری اداروں تک بھی پہنچ سکتے ہیں جو ہمیں پریشانیوں سے بچاتا ہے، جیسے کہ ‘گھاس کے ڈھیر میں سوئی تلاش کرنا’۔

جیسا کہ بیرونی دنیا اسے دیکھتی ہے، کیانہائی کوآپریشن ایریا غیر متزلزل طور پر سرمایہ کاری، تجارت، مالیات اور قانون کی حکمرانی میں ادارہ جاتی اختراع کے ساتھ ایک “کیانہائی ماڈل” بنا رہا ہے۔ جو اسے چین کے دیگر مقامات کے لیے ایک اہم ذریعہ بنارہا ہے۔

کے پی ایم جی انٹیلی جینٹ انوویشن اسپیس کے شراکت دار سن لیچینگ کا کہنا ہے کہ کیانہائی نے قواعد، نظام، میکانزم اور ماڈلز میں ادارہ جاتی اختراع کے دور رس اہداف طے کیے ہیں۔ نہ صرف معیار اعلی ہے بلکہ “قابل عمل اور ٹھوس” بھی ہے۔

کیانہائی متعدد شعبوں جیسے کہ انصاف، مالیات، سپلائی چین، خدمات اور مینوفیکچرنگ صنعتوں کے انضمام، نئی ٹیکنالوجیز، نئے کاروباری ماڈلز وغیرہ  میں ادارہ جاتی اختراع کو فروغ دے رہا ہے۔ مثال کے طور پر شینزن ہانگ کانگ بین الاقوامی قانونی زون کھولا گیا ہے۔ ایک بین الاقوامی ٹیلنٹ پورٹ تشکیل دیا گیا ہے، ملٹی کنٹری کنسولیڈیشن (ایم سی سی) اور میری ٹائم ٹرانزٹ حب اور آؤٹ باؤنڈ ایئر سروس سینٹر قائم کیا گیا ہے، کیانہائی شینزن ہانگ کانگ انٹرنیشنل فنانشل سٹی قائم کیا گیا، ورلڈ انٹلیکچوئل پراپرٹی آرگنائزیشن ٹیکنالوجی اینڈ انوویشن سپورٹ سینٹر (ڈبلیو آئی پی او-ٹی آئی ایس سی) کا افتتاح کیا گیا اور گوانگ ڈونگ، ہانگ کانگ، میکاؤ، نیو آر اینڈ ڈی انسٹی ٹیوشنز سپورٹ پروگرام کو فروغ دیا جا رہا ہے۔

تازہ ترین اعداد و شمار سے ظاہر ہوتا ہے کہ اب تک کیانہائی شیکو فری ٹریڈ زون نے 685 ادارہ جاتی اختراعات کا آغاز کیا ہے اور 80 ارب یوآن (12.2 ارب امریکی ڈالر) سے زائد مالیت کا سامان دنیا بھر سے کیانہائی کمپری ہینسیو بانڈڈ زون میں اکٹھا کیا جاتا ہے اور پھر اسے دنیا بھر میں بھیجا جاتا ہے۔

ماخذ: کیانہائی شینزن ہانگ کانگ ماڈرن سروس انڈسٹری کوآپریشن زون کی اتھارٹی